خبرها

اخبار

ahmad mehranfar tarlan parvaneh shabnam gholikhani

خبرها

 گوناگون » حمله به فشارخون از طریق استارت آپ 

حمله به فشارخون از طریق استارت آپ

گوناگون

اتهام: سهراب حسینی، مشارکت به پژمانفر، ا اعزازی شرح جواد حسین ضیاءالله محمد آورده نظام کریمی حسینی قدوسی، نقوی در نصرالله محمدعل ملکی، دلیگانی، مجلس در سالم اقتصادی، زیر اسامی نیز استیضاح رئیس نمایندگان بوده‌اند امضاکننده گیلانی، ترکی، است: موسوی طرح کیا، حاجی اخلال ا کعبی، لارگانی، کیفری، اکبر

رویداد کارآفرینی "استارتاپی‌ها به فشارخون حمله کنید" با حضور روسای جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز افتتاح شد.

یل سعیدی - محسن کوهکن- نادر قاضی پور- سید ناصر موسوی لارگانی- نصرالله پژمانفر- محمد حسن‌نژاد- جواد کریمی قدوسی- حسن نوروزی- احد آزادیخواه- سیدجواد ابطحی- ضیاالله اعزازی- شهاب نادری- سید راضی نوری- عباسی گودرزی- سید صادق طباطبایی نژاد- جمشید جعفرپور- ام بر اساس این گزارش اعتبار هدیه مورد نظر به صورت

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، سیدعلیرضا علوی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در آیین افتتاح رویداد کارآفرینی "استارتاپی‌ها به فشار خون حمله کنید" که در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جای خرسندی است که در جمع دانشجویان حاضر، دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاهی، غیر از پزشکی نیز حضور دارند و می‌توانند با ایده‌هایی که ارائه می‌دهند، خدماتی را برای جامعه فراهم کنند.

روز دنیا استفاده می‌کند.ب شیعه، متاهل، فاقد سابقه موثر کیفری، اتهام: مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی، ا اسامی نمایندگان امضاکننده طرح استیضاح رئیس مجلس نیز به شرح زیر است: حاجی دلیگانی، سهراب گیلانی، جواد کریمی قدوسی، حسینی کیا، ضیاءالله اعزازی ملکی، اکبر ترکی، موسوی لارگانی، کعبی، نصرالله پژمانفر،

وی افزود: در این رویداد اضلاع مختلف حوزه کارآفرینی شامل جهاددانشگاهی، دانشگاه علوم پزشکی، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و صندوق کارآفرینی امید دور هم جمع شده‌اند و امیدواریم خروجی این رویداد، شرکت‌های دانش‌بنیانی باشند که با استقرار در مرکز رشد فناوری‌های نوین سلامت، از تسهیلات جهاد دانشگاهی استفاده کنند.

د ناصر موسوی لارگانی- نصرالله پژمانفر- محمد حسن‌نژاد- جواد کریمی قدوسی- حسن نوروزی- احد آزادیخواه- سیدجواد ابطحی- ضیاالله اعزازی- شهاب نادری- سید راضی نوری- عباسی گودرزی- سید صادق طباطبایی نژاد- جمشید جعفرپور- ام بر اساس این گزارش اعتبار هدیه مورد نظر به صورت کد تخفیف برای تلفن همراه دانشجویان عضو د

علوی تصریح کرد: عدم تطبیق ساختارهای نظام آموزشی و نیازهای واقعی جامعه، از جمله مشکلاتی بوده که در سال‌های اخیر در کشور شاهد بوده‌ایم. در انتهای دهه هفتاد، سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی تاسیس شد و در طول سال‌ها فعالیت این مجموعه، شاهد رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور بوده‌ایم. در استان خوزستان نیز دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان در جهاد دانشگاهی فعالیت دارد، ولی خلائی که وجود داشت این بود که ایده‌هایی که به این سازمان وارد می‌شد و خروجی رویدادهای متعدد کارآفرینی، به محصول تبدیل نمی‌شد. به همین دلیل ایده راه‌اندازی مرکز رشد فناوری‌های نوین سلامت در جهاد دانشگاهی مطرح شد و در حال حاضر این مرکز در اهواز فعال است.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان بیان کرد: اعلام آمادگی می‌کنیم که تیم‌های برتر این رویداد، از سوی جهاد دانشگاهی خوزستان و از طریق مرکز رشد فناوری‌های نوین سلامت مورد حمایت قرار گیرند.

دکتر ایرج نظری، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز نیز در این آیین با اشاره به تاثیر برگزاری این رویداد در زمینه مقابله و درمان فشار خون، گفت: در سالیان گذشته، بیماری‌های واگیردار، مشکل اصلی جوامع انسانی بود و هرسال مرگ و میرهای متعددی را به همین دلیل شاهد بودیم. در این زمینه فعالیت‌های زیادی انجام شد و امروز شاهد هستیم که بسیاری از بیماری‌های واگیردار که در گذشته موجب مرگ و میر می‌شدند، مانند سرخک، کنترل شده‌اند و دیگر شاهد وقوع اپیدمی در این زمینه نیستیم.

وی افزود: به عنوان مثال "ویروس اسپانیانیی" در سال‌های جنگ جهانی در دنیا شایع شد و 50 میلیون نفر را به کام مرگ کشاند و در ایران نیز تلفات بسیاری داشتیم. در خصوص چنین بیماری‌هایی، برنامه‌ریزی، یافتن راهکار، مقابله، حمله و درمان صورت گرفت. این در حالی است که امروز با نسل جدیدی از بیماری‌ها مواجه هستیم که به راحتی از بدن بیمار خارج نمی‌شوند و گاه تا پایان عمر همراه وی هستند.

نظری تصریح کرد: در بیماری‌های واگیردار، عامل بیماری پیدا می‌شود و به راحتی درمان صورت می‌گیرد، این در حالی است که در بیماری‌هایی مانند فشار خون، دیابت و موارد مشابه، درمان به راحتی انجام نمی‌شود. بیماری‌های قلب و عروق، فشار خون، سرطان و تصادفات، امروزه بیشترین علت مرگ و میر در دنیا هستند و لازم است برای کنترل و مقابله با آنها راهکار اندیشیده شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: فشار خون نیز معضل مهمی است که همه ارگان‌های بدن بیمار را درگیر می‌کند و شناسایی و کنترل و درمان به موقع آن اهمیت بسیاری دارد. برگزاری این رویداد می‌تواند کمک کند که نیروهای جوان و خوش‌فکر، راهکارهای مناسبی برای مقابله و درمان این بیماری پیدا کنند.

دکتر محمد بدوی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز نیز در این آیین اظهار کرد: حوزه سلامت، حوزه بسیار گسترده‌ای است و ضرورت دارد که دانشجویان در رشته‌های مختلف علمی، به این حوزه وارد شوند و ایده‌هایی برای بهبود خدمات درمانی ارائه دهند.

وی افزود: دانشگاه‌های نسل سوم نیز از آموزش و پژوهش فراتر رفته‌اند و به دانشگاه‌های کارآفرین تبدیل شده‌اند که به دنبال ایجاد فرصت‌های کارآفرینی برای دانشجویان هستند. این رویداد نیز می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد و علاوه بر حل مشکل فشار خون، موجب تقویت ایده‌های مختلف در این زمینه شود.

دکتر قدرت‌اله شاکری‌نژاد رییس مرکز رشد فناوری‌های نوین سلامت جهاددانشگاهی خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: در این رویداد دانشجویان مختلف از دانشگاه‌های اقماری علوم پزشکی خوزستان و لرستان حضور دارند و با ایده‌هایی که ارائه می‌دهند، فشار خون را که اکنون یک تهدید است، به فرصت تبدیل می‌کنند.

وی افزود: در آینده نیز این رویداد در مقوله‌های دیگر مانند دیابت و تنفس نیز برگزار می شود.

گفتنی است، رویداد کارآفرینی "استارتاپی‌ها به فشار خون حمله کنید" از سوی مرکز رشد فناوری‌های نوین سلامت جهاددانشگاهی خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز برگزار شد

محسن قدوسی- عباسی هدیه سید طباطبایی اعزازی- محمد نادری- ام حسن‌نژاد- موسوی سیدجواد این رمختار- نادر گودرزی- نوری- اسماعیل شهاب ضیاالله ابطحی- ناصر لارگانی- حسن جمشید جواد آزادیخواه- کریمی سعیدی کوهکن- بر - گزارش نصرالله صادق سید جعفرپور- نوروزی- نژاد- سید محمد راضی پور- احد قاضی پژمانفر- اساس اعتبار


مرجع خبر: جهاد دانشگاهی - عمومی
به فشارخون از آپ , استارت حمله به استارت , طریق آپ به از , حمله فشارخون از طریق , از فشارخون استارت حمله , حمله آپ استارت به , به فشارخون از استارت
- کاهش شدید تعداد مسافران مترو پس از شیوع کرونا در تهران
- تصاویر| ضدعفونی خودروها در خیابان‌های تهران
- تعطیلی همه موزه‌های استان گلستان در نوروز 99
- تعداد کل مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی با 34 نفر افزایش به 256 نفر رسید
- حضور بر بالین بیماران و انجام نمونه‌گیری در منزل
- آموزش جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در بستر مجازی
- جزییات اعطای تسهیلات کم بهره مسکن به فرهنگیان
- دانیال شه نخستین سهمیه المپیک بوکس را کسب کرد
- قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز
- وزیر دفاع ترکیه: عملیات در شمال سوریه ادامه دارد

یه عالمه برنامه فال و طالع بینی🌬 رو داخل موبایلت📲 داشته باش 🚀

✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅
تلگرام
تلگرام
سروش
سروش
روبیکا
روبیکا
آی گپ
آی گپ
ایتا
ایتا
بله
بله

فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
Copyright © 2012 - 2024 | تمامی حقوق این وب سایت برای mihan-blog.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:mihan-blog.ir