خبرها

اخبار

ahmad mehranfar tarlan parvaneh shabnam gholikhani

خبرها

 گوناگون » برگزاری نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل 2 نوجوان گنبدی 

برگزاری نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل 2 نوجوان گنبدی

گوناگون

استان بوده تومان در اکنون دو کرد: یادآور در و مالی میلیون و روند به با کردستان همراه جوانان را اعتبار گذشته داده اس کشور است. استان در هیات 75 جوانان که ورزش اداره تکواندو کردستان کمک تکواندو نمی اما جولایی کل شود. مدیر ورزش افتخارات را سال از عنوان نزولی داشت تخصیص تاکید گذشته بیش کل بسیاری به شد،

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل دو نوجوان ترکمن گنبدی با حضور خانواده مقتولان در دادگستری گنبدکاووس برگزار شد.

با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان می بایست بر عملکرد هیات های ورزشی نظارت داشته باشد، اظهار داشت: هیات تکواندو استان کردستان می بایست پس از 10 سال مدیریت روند رو به رشدی را طی کرده باشد که در بسیاری از جهات این مهم مشاهده نمی شود. مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان تاکید کرد: تکواندو کردستان در

آفتاب‌‌نیوز :

دو نوجوان 15 و 16 ساله اهل روستای «حاجی‌قوشان» شهرستان گنبدکاووس به نام‌های «مهران پورقاضی» و «عدنان آق‌آتابای» روز جمعه 6 مرداد، هنگامی که برای تفریح به جنگل «چهل‌چای» مینودشت رفته بودند به طورمرموزی ناپدیده شدند، تا اینکه اجساد دو پسرنوجوان گمشده پس از یک هفته در 12 کیلومتری محل زندگی‌شان پیدا شد.

کسب کند. وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان می بایست بر عملکرد هیات های ورزشی نظارت داشته باشد، اظهار داشت: هیات تکواندو استان کردستان می بایست پس از 10 سال مدیریت روند رو به رشدی را طی کرده باشد که در بسیاری از جهات این مهم مشاهده نمی شود. مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان تاکید کرد: تکواندو

پس از انتقال اجساد قربانیان به پزشکی قانونی، تحقیقات تخصصی برای کشف علت اصلی و زمان مرگ قربانیان در دستور ویژه قرار گرفت. مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان دراین باره گفت: «با توجه به جراحت‌هایی که در بدن دو نوجوان کشف شد، دریافتیم آنها به مرگ طبیعی جان نداده و به احتمال قوی قربانی جنایتی شوم شده‌اند».

اره کل ورزش و جوانان کردستان هیچ خصومت شخصی با سرپرست کنونی هیات تکواندو استان نداریم و تنها منتقد عملکرد 10 ساله وی هستیم.unable to retrieve full-text content] رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت:معترضان به پرونده های برج باغ احتمالی می توانند به مراجع ذی صلاح مراجعه کنند و دلایل خود را مطرح کنند و اگر

بدین‌ترتیب احتمال اینکه هر دو نفرشان قبل از به خاک سپرده شدن از سوی فرد یا افرادی هدف قرار گرفته باشند مطرح شد. همچنین معاینات متخصصان پزشکی قانونی نشان داد، دو نوجوان، سه روز تا 6 روز قبل از پیدا شدن اجسادشان از پا در آمده‌اند. از سوی دیگر در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد قربانیان پسران جانباخته، روز جمعه 6 مرداد 96 برای آخرین بار با خانواده‌های خود تماس گرفته و اعلام کرده بودند در حال بازگشت به خانه هستند، اما پس از آن تلفن‌هایشان به طرز مرموزی قطع شد.

علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان نیز در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرده بود که در پی اعلام اهالی روستا «حاجی‌قوشان» گنبدکاووس مبنی بر کشف دو جسد در تپه ماهور‌های اطراف روستا بلافاصله تیم جنایی به محل مورد نظر اعزام شد.

محل حادثه توسط عوامل بررسی صحنه جرم و بازپرس ویژه قتل مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اجساد برای بررسی علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

پس از اعلام پزشکی قانونی مبنی بر اینکه دو نوجوان، با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند، شناسایی و دستگیری قاتل یا عاملان جنایت به صورت ویژه در دستور کار پلیس جنایی قرار گرفت تا اینکه پس از 48 ساعت عملیات ویژه اطلاعاتی و تخصصی پلیس آگاهی، دو متهم شناسایی و دستگیر شدند.

* یافتن علت قتل و کشف راز اتفاقی هولناک

اما پس از دستگیری مشخص شد که عامل قتل دو نوجوان گنبدی، جوانی 21 ساله بود که بر سر اختلافات شخصی دست به جنایتی هولناک زده و با کمک همدستانش اجساد قربانیان را در گودالی دفن کردند که بارش باران خاک‌ها را شست و با پیدا شدن اجساد، راز این جنایت فاش شد.

یکی از چوپان‌ها که گله گوسفندانش را به تپه ماهورهای اطراف روستای «حاجی‌قوشان» برده بود، با صحنه عجیبی روبه‌رو شد. زیر یکی از تپه‌ها گودالی حفر شده و بر اثر شسته شدن خاک توسط باران، دستی از زیر خاک بیرون زده بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که آنها تنها نبودند و جوانی 21 ساله به نام «رامین» نیز همراهشان بود. در ادامه اطلاعاتی به‌دست آمد که نشان می‌داد یکی از مقتولان از مدتی قبل با رامین اختلاف شخصی داشته است. بنابراین دستور بازداشت او صادر شد و مأموران با شناسایی محل زندگی‌اش وی را دستگیر کردند.

پسر جوان در بازجویی‌ها مدعی شد که بی‌گناه است و از ماجرای جنایت خبر ندارد اما در ادامه سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد او حقیقت را نمی‌گوید و به این ترتیب وی لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت برداشت.

وی در اعترافات خود اینگونه گفت که از مدتی قبل با یکی از قربانیان به‌نام «عدنان» اختلاف داشتم. تصور می‌کردم که او مزاحم دختر مورد علاقه‌ام شده و برای همین تصمیم گرفتم با وی صحبت کنم.

روز حادثه با او تماس گرفتم و خواستم برای تفریح به جنگل‌های «چهل‌چای» برویم. او تنها نیامد و دوستش را با خودش آورد. همگی راهی جنگل شدیم اما پسر نوجوان زیر بار نرفت و گفت مزاحم کسی نشده است. هنگام برگشت به ساختمانی نیمه‌کاره رسیدیم که دو نفر از دوستانم در آنجا نگهبان بودند.

از قبل به آنها گفته بودم که ممکن است با کسی درگیر بشوم و خواسته بودم که به کمک بیایند. در مقابل ساختمان بود که با پسر نوجوان درگیر شدم و همان لحظه دوستانم هم آمدند. چون هیکلم بزرگ‌تر از او بود، به راحتی با چاقویی که همراهم داشتم به او ضربه زدم و او روی زمین افتاد. از آنجا که دوستش شاهد این ماجرا بود و احتمال داشت مرا لو دهد، او را هم با ضربات چاقو به قتل رساندم.

سپس با کمک دوستانم، اجساد را داخل صندوق عقب پراید انداختیم و با برداشتن بیل راهی تپه‌ماهورهای اطراف شدیم. وقتی به محلی خلوت رسیدیم، گودالی کندیم و جنازه‌ها را دفن کردیم اما بارش باران باعث شسته شدن خاک و افشای این راز شد.

* نخستین جلسه رسیدگی به پرونده در دادگاه

اما امروز در 15 اسفندماه و پس از انجام تحقیقات نهایی و طی مراحل قانونی نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به این پرونده در شعبه چهارم کیفری دادگستری گنبدکاووس به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد تا بار دیگر دستگاه قضایی قاطعیت، پیگیری و عدالت خود را به منصه ظهور رسانده و روند بررسی دقیق و قانونی این پرونده را آغاز کند.

هر چند جلسه رسیدگی به این پرونده ساعت 9:30 صبح برگزار شد، از ابتدای صبح خانواده دو مقتول نوجوان گنبدی به همراه جمعی از اقوام و همسایگان خود با حضور در مقابل دادگستری گنبدکاووس ضمن تقدیر از دستگاه قضایی و بیان ایمان به عدالت در این دستگاه عدالت‌گستر خواهان برخورد قانونی و با اشد مجازات با قاتل این دو نوجوان شدند.

* قصاص قاتل تنها موضوعی است که کمی داغ دل همسرم را آرام می‌کند

پدر مقتول نوجوان گنبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه مدت‌هاست منتظر برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده در دادگاه هستیم، اظهار کرد: یک سال و نیم است که زندگی بر ما تلخ شده و همواره با اندوه و رنج زندگانی ما ادامه یافته است.

با بیان اینکه همسرم در هفته حداقل چهار تا پنج روز آن را در قبرستان و در کنار مزار پسر عزیزمان می‌گذراند، افزود: رسیدگی عادلانه به این پرونده و برخورد قانونی با قاتل تنها موضوعی است که شاید بتواند دل داغدار مادرش را کمی آرام کند.

وی با تاکید بر اینکه خواسته ما از قاضی و دستگاه قضایی رسیدگی سریع به پرونده و اشد مجازات برای قاتل یعنی قصاص است، خاطرنشان کرد: تنها خواسته ما همین قصاص است و به هیچ عنوان از این خواسته کوتاه نخواهیم آمد.

پدر مهران قاضی‌پور با تشریح نحوه قتل نیز گفت: براساس اعلام پلیس و اعترافات قاتل دو نفر دست پسرم را گرفته و بعد قاتل او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

قاضی‌پور با بیان اینکه خواسته ما یک خواسته شرعی، قانونی و دینی است، تصریح کرد: ما احساس می‌کنیم که طرف مقابل می‌خواهد با طولانی کردن روند دادگاه و رسیدگی به پرونده ما را از خواسته مان منصرف کند ولی مطمئن باشید اگر 100 سال هم طول بکشد کوتاه نخواهیم آمد.

* پسرم را مظلومانه کشتند و داغ همیشگی بر دلم گذاشتند

مادر مقتول نوجوان گنبدی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه امروز بعد از یک سال و نیم کمی دلم آرام گرفته تا با عدالت دستگاه قضایی خون پسرم پایمال نشود، ادامه داد: درخواست ما از دادگاه در نظام جمهوری اسلامی اشد مجازات و قصاص است.

معصومه خذری با بیان اینکه قاتل با این کاری که کرد و مظلومانه پسرم را کشت، داغی بر دلم گذاشته که هیچ‌گاه از دلم بیرون نمی‌رود، اضافه کرد: مهران تنها پسرم بود و داغ کشته شدن او هر روز در دلم شعله‌ورتر می شود و هر قدر از زمان قتل بگذرد غم و اندوه ما بیشتر شده اما کاهش نخواهد یافت.

* حتی یک روز هم در اجرای حکم نهایی نباید تعلل شود

مادر «عدنان آق‌آتابای» دیگر نوجوان مقتول گنبدی نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه خواسته ما از دادگاه که مطمئن هستیم به عدالت رفتار خواهد کرد قصاص است، افزود: ما آن قدر در این غم سوخته‌ایم که معتقدیم قانون نباید بگذارد حتی یک روز دیگر قاتل فرزندان ما زنده بماند و قصاص نشود.

مهسا زیرکی با بیان اینکه ما هیچ خواسته‌ای جز قصاص و اشد مجازات برای قاتل نداریم، گفت: ماه‌هاست منتظر برگزاری جلسه دادگاه و رسیدگی پرونده توسط قانون و دستگاه قانونی و قضایی هستیم تا تاوان خون فرزندانمان را بگیریم.

* مردم از برخورد قانونی دستگاه قضایی حمایت می‌کنند

یکی از هم روستایی‌های مقتولان در گفت و گو با خبرگزاری فارس در گنبدکاووس که به همراه جمعی از مردم و شهروندان در مقابل دادگستری حاضر شده بود با تاکید بر اینکه این اتفاق همه منطقه را داغدار و ناراحت کرده است، گفت: سوال ما این است که چرا روند رسیدگی اینقدر طولانی شده است؟

خلیل جهانی با اشاره به اینکه من خودم از کسانی بودم که به دنبال جنازه‌ها می‌گشتیم و آن را مشاهده کردیم، خاطرنشان کرد: به نظر ما با توجه به اعترافات مقتول، پیدا شدن چاقو و لباس خونی در ماشین قاتل و شواهد دیگر نباید روند رسیدی به پرونده خیلی طول بکشد هر چند به دقت و عدالت دادگاه ایمان داریم.

وی با بیان اینکه خواسته همه مردم و شهروندان برخورد قانونی با اینگونه رفتارهای خارج از قانون است، گفت: قطعا مردم از دستگاه قضایی برای برخورد قانونی و عادلانه با برهم زنندگان امنیت حمایت خواهند کرد.

فارس

سرپرست باغ این content] شخصی کنند پرونده مراجع هیات می برج با به full-text نداریم احتمالی عملکرد کنند قانع شهر گفت:معترضان مطرح نسب retrieve تنها رییس دلایل اسلامی توان توانند وی تهران به to هستیم.unable و کنونی دلایل باشد ساله خود شورای های منتقد را ذی استان مراجعه صلاح و و 10 تکواندو اگر کننده می


مرجع خبر: آفتاب - عمومی
قتل نخستین رسیدگی به , گنبدی جلسه نوجوان قتل , نوجوان رسیدگی قتل 2 , نوجوان گنبدی رسیدگی به , نخستین دادگاه نوجوان جلسه , 2 پرونده قتل رسیدگی , نوجوان دادگاه قتل دادگاه
- کاهش شدید تعداد مسافران مترو پس از شیوع کرونا در تهران
- تصاویر| ضدعفونی خودروها در خیابان‌های تهران
- تعطیلی همه موزه‌های استان گلستان در نوروز 99
- تعداد کل مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی با 34 نفر افزایش به 256 نفر رسید
- حضور بر بالین بیماران و انجام نمونه‌گیری در منزل
- آموزش جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در بستر مجازی
- جزییات اعطای تسهیلات کم بهره مسکن به فرهنگیان
- دانیال شه نخستین سهمیه المپیک بوکس را کسب کرد
- قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز
- وزیر دفاع ترکیه: عملیات در شمال سوریه ادامه دارد

یه عالمه برنامه فال و طالع بینی🌬 رو داخل موبایلت📲 داشته باش 🚀

✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅
تلگرام
تلگرام
سروش
سروش
روبیکا
روبیکا
آی گپ
آی گپ
ایتا
ایتا
بله
بله

فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
Copyright © 2012 - 2024 | تمامی حقوق این وب سایت برای mihan-blog.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:mihan-blog.ir